Czas na nowe tematy o firmach

Co nas wyróżnia ?

Dużo wątków i postów od użytkowników.

Tematy które nie nudzą.

Duża popularność wpływa na każdy temat.

Odpowiednia optymalizacja forum.

obowiązek przetwarzania danych osobowych w firmach

Strona główna > Firmy > Księgowa > obowiązek przetwarzania danych osobowych w firmach

obowiązek przetwarzania danych osobowych w firmach

02.11.2014 00:10:12 

Dzień dobry, muszę w końcu zająć się tematem ochrony danych osobowych w naszym stowarzyszeniu. Czy ktoś mi wytłumaczy na czym polega dokumentacja przetwarzania danych osobowych? Bo nie za bardzo rozumiem.

02.11.2014 21:34:04 

No ładne, właśnie się dowiedziałem, że GIODO chce żeby u nich rejestrować nawet księgi meldunkowe...czy to nie aby zbytnia drobiazgowość i nadgorliwość urzędników?

03.11.2014 13:06:06 

Słyszałem historię mojego znajomego, któremu zaśpiewali kilka tysięcy grzywny, bo nie przetwarzał danych pracowników zgodnie z przepisami. Ja się tematem zająłem już jakiś czas temu. Na stronie http://rbdo.pl/sklep jest taka profesjonalna dokumentacja, a do niej dołączona instrukcja co do rejestracji zbiorów w GIODO. Generalnie warto mieć rękę na pulsie, jeśli chodzi o przepisy, bo od nowego roku znowu coś mają tam nakręcić ;/

04.11.2014 13:10:39 

U mnie w zeszłym miesiącu wprowadzaliśmy całą dokumentację i szybko poszło. Nic skomplikowanego, można to ogarnąć w jeden dzień bez problemu.

05.11.2014 16:41:13 

Wiem o firmach, kóre dostały surowe kary za brak ochrony danych osobowych zgodny z ustawą. Ja na szczęście sprawą zająłem się już dawno. Pozdrawiam serdecznie.

06.11.2014 08:55:22 

NO tak, dzisiaj trzeba o ochronę danych dbać, ale to nie tylko obowiązek leżący na firmach i instytucjach. Każdy z nas powinien uważać choćby na portalach typu Fejs, gdzie przecież publikujemy swoje dane bez ograniczeń, a kto wie w jakie ręce one wpadną? Dobrze poblokować tam sobie niektóre informacje. Pozdrawiam.

07.11.2014 07:04:56 

No tak, przedsiębiorcy nawet jak mają jednego klienta, czy zatrudniają jednego pracownika, to muszą zadbać o dokumentację w związku z przetwarzaniem danych. Jak mus to mus ;>

08.11.2014 13:12:32 

To prawda, że trzeba wdrażać specjalną dokumentację, a niektóre zbiory danych rejestrować w GIODO. Słyszałem, że się niezłe kary potrafią posypać, nawet do 50 tyś złotych, a jak ktoś będzie oporny to nawet 2 lata odsiadki :) Uderzają z grubej rury. O wszystkim się dowiedziałem przez przypadek ze stronki http://rbdo.pl/category/informacje-prawne. Oni tu dokładnie opisują co i jak. Warto się zaznajomić.

09.11.2014 19:35:46 

Generalny Inspektor Ochrony Danych Osobowych czuwa, ale teraz już czuwa razem z PiP z tego co się dowiedziałem. Gorzej dla przedsiębiorców, bo PiP przeprowadza takich kontroli w ciągu roku całkiem dużo, więc lepiej załatwić temat ochrony danych. ;) Pozdrawiam!

10.11.2014 23:17:48 

Pierwsze słyszę o czymś takim. Czyli co, trzeba jakieś specjalne dokumenty założyć, czy o co tu dokładnie chodzi? Raczej staram się trzymać dane klientów w bezpiecznym miejscu, nie rozdaję ich ludziom, więc chyba jest bezpiecznie ;P

12>>

Ostatnio dodane posty

Tak, opinie innych klientów mogą być bardzo pomocne. Ja korzystałem z usług adwokata do spraw spadkowych i byłam zadowolony z efektów.

Wystarczy wpisać należyte frazy w wyszukiwarce internetowej, a na pewno odnajdziesz mnóstwo propozycji kancelarii adwokackich w Twojej okolicy. Możesz także sprawdzić opinie innych klientów, aby wybrać najlepszego prawnika dla siebie.

Ja niedawno zajmowałem się dziedziczeniem nieruchomości i mogę powiedzieć, że ważne jest skorzystanie z pomocy prawnika. Warto znaleźć specjalistę, który zna lokalne przepisy i procedury.

© Copyright Czasnaforum.ovh - Wszelkie Prawa Zastrzeżone - Polityka Prywatności

Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies oraz naszej polityce prywatności.